Ralli profesyonel olarak Türkiye’de 1972 yılında Ali Sipahi’nin Günaydın Rallisi adı altında gerçekleştirdiği organizasyonla başlamıştır. Toplamda 2000 kilometrelik bir güzergaha sahiptir ve bu organizasyonun gerçekleştiği yerler arasında İstanbul, Şile, Adapazarı, Kandıra, Akçakoca, Zonguldak, Amasra, Devrek, Bolu, Beypazarı, Ankara, Nallıhan, Taraklı, Bilecik, Bursa, Uludağ ve Karamürsel yer alır. 50 sürücü kayıt yaptırmasına rağmen, 38 sürücü start aldı ve Renault 12 aracını kullanan Engin Serozan- Turgut Oğuz çifti birinci oldu. İkinciliği Murat 124 aracını kullanan Mete Oktar-Levent Pekün çifti alırken, Ahmet Adil-Reşat Küçükertan çifti üçüncü oldu.
1998 Türkiye Rallisi
Türkiye’nin otomobil endüstrisinin kalbi olan Bursa’ya alındı. 600 kilometrelik güzergaha sahip olan ralliye kayıt yaptıran 51 sürücüden 29’u finiş görebildi ve İtalyan ikili Alessandro Fiorio-Nadia Mazzon 2:12:52’lik derecesiyle birinci oldu.
1999 Türkiye Rallisi
Volkan Işık startı ve finişi ilk gören oldu. 60 katılımcıdan sadece 29’u yarışı bitirebildi ve 1999 yılında başarılı bir organizasyon gerçekleştiğinden dolayı rallini katsayısı beşten yirmiye çıktı.
2000 Türkiye Rallisi
Toyota Castrol takımı sürücüsü ve co-sürücüsü olan Henrik Lundgaard – Jens Christian Anker 29. Türkiye Rallisi’nde zafere ulaştı. Avrupa Ralli Şampiyonası’na da puan veren organizasyon 15-17 Eylül tarihleri arasında Bursa ve İznik bölgeleri arasında gerçekleşti.
Lundgaard’ın Avrupa Ralli Şampiyonası’ndaki en güçlü rakibi olan Bruno Thiry’nin aldığı ralliyi bırakma kararından sonra, Lundgaard’ın zafer için önünde fazla bir engel kalmamıştı. Türkiye’deki organizasyonda 1. olan Lundgaard, 950.24 kilometre içerisinde yer alan 27 etabın 24’ünde birinci olmuştu. 73 aracın start aldığı organizasyonda 38’i finişi görebildi.
Diğer bir Toyota takımı sürücüsü ve co-sürücüsü olan Serkan Yazıcı ve Erkan Bodur ikinci olurken Subaru Impreza marka aracıyla yarışan Ercan Kazaz ve Cem Bakançocukları’da kendilerine 3. sırada yer buldu.
2001 TOFAŞ FIAT RALLİSİ
Türkiye’nin en eski uluslararası motorsporları organizasyonu 20001 yılında ilk defa İzmir’de düzenlendi. Toyota Corolla WRC ekibi Armin Kremer-Fred Berssen birinci oldular. 62 katılımcının start aldığı organizasyonda 35 araç finişi görebildi.
Diğer bir Toyota sürücüsü olan Serkan Yazıcı ve Erkan Bodur çifti organizasyonda ikinci olurken, üçüncülüğü Rus takımı olan Alexander Potapov ve Alexei Pushkin aldı. Ilk günden itibaren Serkan Yazıcı ve Armin Kremer arasındaki kıyasıya mücadele seyircilerin organizasyondan keyif almasını sağladı.
30. Türkiye Rallisi 302 kilometresi özel etap olmak üzere toplamda 993 kilometreden oluşuyordu. Yurtdışından toplamda 8 takım katıldı.
Grup N klasmanında Ali Ersin son etapta yaptığı atakla Celal Gülerhan’ı geride bıraktı ve organizasyonu birinci bitirdi. F3 kategorisinde birincilik kürsüsüne Nejat Avcı-Özden Yılmaz çifti oturdu.İkincilik kürsüsünde de Ali Deveci-Kaan Özşenler çifti yer aldı.
2002 TOFAŞ RALLİSİ
Türkiye Otomobil ve Motorsporları Federasyonu tarafından İzmir’de gerçekleşti. Polonya takımı olan Janusz Kulig-Jarek Baran çifti birinci oldu. 78 sürücünün katıldığı organizasyonda, 35 araç finiş görebildi.
Almanya’dan katılan Anthony Warmbold-Gemma Price çifti liderin 31.7 saniye gerisinde 2. sırada bitirdi. Podyumda üçüncülüğe Hakan Dinç ve Afşin Baydar çifti Subara Impreza model araçlarıyla oturdu.
Organizasyonu üçüncü sırada bitiren Hakan Dinç ve Afsin Baydar çifti aynı zamanda Grup N kategorisinde de birinci oldular. Volkan Işık genel klasmanda 5. oldu ve bu beşincilik F3 kategorisinde şampiyon olmasını sağladı.
285 kilometresi özel etap olmak üzere toplamda 920 kilometreden oluşan 31. Türkiye Rallisi’ne yurtdışından toplamda 10 takım katıldı. Organizasyon Türkiye’de ve yurtdışında yüzlerce kişi tarafından izlendi.
2003 TOFAŞ RALLİSİ
Peugeot WRC sürücüsü olan Bruno Thiry ve co-sürücüsü 32. Tofaş Rallisi’ni birinci sırada bitirdi. Her etabı birinci sırada bitiren çift kolay bir şekilde zafere ulaştı.
İkinci sırada Ford Hazırkart Ralli Takımı adına yarışan Serkan Yazıcı ve Can Okan çifti yer aldı. Son güne kadar Bruno’nun 1 dakika arkadasında yarışan Serkan Yazıcı son gün 14. etapta lastik patlatmasından dolayı 5 dakika kaybetti ama buna rağmen ikinci sıradaki yerini korudu..
Fiat Abart Motorsporları adına yarışan Volkan Işık genel klasmanda 14. etapta lastik patlatmasından dolayı 5. sırada yer aldı ve Super 1600 kategorisinde Andreucci’den sonra ikinci sırada yer aldı.Ercan Kazaz- Macit Gür çifti A6 marka aracıyla organizasyonu 4. sırada bitirdi. Grup N takımının lideri Mitsubishi Lancer Evo 7 marka aracıyla Celal Gülerhan-Aras Dinçer çifti oldu.
Organizasyonda 52 araç start aldı ve 32 araç finiş görebildi. Organizasyon 287 kilometresi özel etap olmak üzere 1000 kilometreden oluşuyordu.
2004 FIAT RALLİSİ
Son 4 sezonun üçünde FIA Avrupa Ralli Şampiyonası’nın Türkiye ayağının birincisi, Avrupa Ralli Şampiyonası’nın şampiyonu oluyordu. Bu gelenek 2004 yılında da devam etti ve şampiyon Türkiye’de belirlendi. Fransız ekip Simon JeanJoseph – Jack Boyere çifti Türkiye’de birinci bitirdiler ve aynı zamanda 2004 şampiyonu oldular. Simon Jean Joseph; Hendik Lundgaard, Armin Kremer ve Bruno Thiry gibi şampiyonluğunu Türkiye’de ilan edenler listesine katıldı.
33. Fiat Rallisi, 10-12 Eylül 2004 tarihleri arasında Renault Clio Super 1600 sürücüsü olan Joseph tarafından kazanıldı. İlk defa Türkiye’de yarışan İngiliz ekip Mark Higgins-Daniel Barri çifti liderin 2 dakika gerisinde 2. oldu.
Podyumda 3. sırayı 2003 şampiyonu olan Bruno Thiry – Nicolas Gilsoul çifti aldılar. Fiat Türkiye sürücüsü olan Hamdi Ünal- Kaan Özşenler çifti yarışı 2. sırada götürürken, 12. etapta lastik patlattınca organizasyonu 4. sırada bitirdiler. Buna rağmen en iyi derece elde eden Türk ekip oldular..
Burak Çukurova – Baran Alpay çifti gösterdiği performansla herkesi şaşırttı ve organizasyonu 5. sırada bitirdiler. Diğer bir Fiat Türkiye takımı sürücüsü olan Volkan Işık, ilk gün lastik patlattığından dolayı ancak genel klasmanda altıncı olabildiler.Grup N birinciliği Mehmet Besler-Özden Yılmaz çifti tarafından elde edildi.
2005 FIAT RALLİSİ
Tekrardan Jean Joseph….
Organizasyonun ilk iki gününde lider olan İtalyan sürücü Baldacci son etapta lastik patlattığı için, birinciliği Simon Jean Joseph’a kaptırdı.
739 kilometrelik organizasyonun ikinci sırasında İtalyan Fiat Punto ekibi Giandomenico Basso – Mitia Dotta yer aldı. Fiat Abarth Squadra takımı sürücüleri Mirco Baldacci-Giovanni Bernacchini çifti organizasyonu 3. sırada tamamladılar.
2002 Avrupa Şampiyonu olan Travaglia yarışı 4. sırada tamamladı. Renault Clio marka aracıyla yarışan Burak Çukurova, en iyi Türk sürücü oldu ve yarışı 5. sırada tamamlarken Hamdi Ünal – Kaan Özşenler çifti organizasyonu 6. sırada tamamladı. Grup N kategorisinde; Ahmet Burkay – Bilge Ayan çifti birinci olurken, bayanların en iyisi de Nisa Bozkurt – Melis Çeker çifti oldu.
FİAT RALLİSİ’nde 42 araç start aldı ve 25 araç finişi gördü.
2006 FIAT RALLİSİ
Avrupa Ralli Şampiyonası’nın ikinci ayağı 9 yıl aradan sonra İstanbul’da 12-14 Mayıs 2006 tarihleri arasında düzenlendi. Organizasyonun Özel Seyirci Etabı ve Servis Alanı İstanbul Park içinde yer aldı. 23 etaptan oluşan organizasyonun uzunluğu 802.45 kilometreydi.
Katılımcı listesinde 55 araç yer aldı ve katılanlar listesinde 10 farklı araç üreticisi bulunuyor. Bu büyük organizasyonun birincisi Super 2000 kategorisinde yarışan tek ekip olan İtalyan ekip Giandomenico Basso and Mitia Dotta oldu.
Türkiye Fiat Motorsporları Takımı adına yarışan Volkan Işık- Güray Karacar çifti yarışı ikinci sırada tamamladı. İlk iki sırada yer alan Fiat araçları Fiat’ın performans kalitesinin tanıklığını yapıordu.
Podyumda 3. sırayı Subaru Ralli Takımı adına yarışan Ercan Kazaz-Serdar Kurbanzade çifti aldı. Grup N klasmanında da kendilerine 2. sırada yer buldular.
Organizasyonu 33 ralli aracı bitirebildi.
2007 36. Fiat Rallisi
10 seneden sonra Fiat Rallisi ilk defa tamamı toprak zeminde, İstanbul ve Kocaeli il sınırları içinde gerçekleştirildi. Organizasyon IRC, ERC ve ulusal şampiyona olmak üzere 3 şampiyonaya puan verdi.
Sürücüler ikisi özel seyirci etabı olmak üzere toplamda 19 etap geçtiler. Abart SPA takımının genç sürücüsü olan Anton Alen 16. etaba kadar birinci götürdüğü yarışı, Peugeot Sport Espana takımının sürücüsü Nicolas Vouilloz’e kaptırdı. Fransız sürücü ele geçirdiği liderliği yarışın sonuna kadar götürdü ve birinci oldu. Takım arkadaşı olan Enrique Garcia yarışı 3. sırada tamamladı.
Fiat Motorsporları Türkiye adına yarışan Volkan Işık son etapta lastik patlattığından dolayı ikinciliği yitirdi. Abart SPA takımından Andrea Navara organizasyonu 2. sırada tamamlarken Volkan Işık en iyi Türk pilot olarak 4. sırada tamamladı.
807 kilometreden oluşan organizasyonda,65 katılımcıdan 38’i finişi görebildi. Eurosport’un katkıları sayesinde organizasyon çok geniş bir kitleye ulaştı.
2008 37. İstanbul Rallisi
Türkiye’nin en eski organizasyonu, İstanbul ve Kocaeli sınırları içerisinde tamamı toprak zeminli etaplarda gerçekleştirildi. Organizasyon IRC, ERC ve ulusal şampiyona olmak üzere 3 şampiyonaya puan verdi.
Sembolik startı Fenerbahçe Parkı içerisinde yer alan marinada verilen organizasyonun diğer iki gününde sürücüler arasında kıyasıya mücadele vardı.
Toprak zemindeki 5. yarışı olmasına rağmen Peugeot takımının İtalyan pilotu Luca Rossetti İstanbul’dan zaferle ayrıldı. 5. etapta liderliği ele geçiren İtalyan pilot yarış sonuna kadar birinciliği kaptırmadı. İkinci sırayı 22.9 saniye farkla Peugeot takımının Belçikalı pilotu Nicolas Vouilloz elde etti.
Anton Alen Abarth’ıyla 3. sırada yer aldı. Volkan Işık ilk etaplarda lastik patlattığı için iyi bir sonuç elde edemedi. Genç sürücü Yağız Avcı, Fiat Punto S1600 marka aracıyla IRC 2WD kupasını kaldırdı.
Toplam uzunluğu 706 kilometre olan organizasyonu 56 katılımcıdan 34’ü bitirebildi. Eurosport’un katkıları sayesinde organizasyon çok geniş bir kitleye ulaştı.
2009 38. İstanbul Rallisi
Türkiye’deki 38. ERC organizasyonu, İstanbul Rallisi, İstanbul ve Kocaeli’deki toprak etaplarda yapıldı. Ralli, Avrupa Ralli Şampiyonası ve Türkiye Ralli Şampiyonası’na puan veriyordu. .
Peugeot 207 S2000 sürücüleri, Michal Solowow ve Luca Betti, iki günlük rallide muhteşem bir mücadeleye tutuştu. Cuma günü Fenerbahçe Marina’da verilen sembolik startın ardından, yarışmacılar 15 özel etap geçti.
Betti ve Solowow, iki gün boyunca saniyenin onda dilimleri için mücadele ettiler. Bu çekişme, 13. etapta İtalyan sürücünün takla atmasıyla son buldu. Böylece Polonyalı ekip Michal Solowow – Maciek Baran, kariyerlerindeki ilk Avrupa Ralli Şampiyonası zaferini kazandı. Polonyalı ekibe iki Türk ikili katıldı. Hızlı ve istikrarlı tempoları sayesinde Parkur Racing’in genç ikilisi Yağız Avcı – Ersan Alkır Mitsubishi Lancer Evo 9 ile genel klasmanda ikinciliği aldı. Aynı otomobili kullanan Dağhan Ünlüdoğan – Ahmet Sami Can ekibi iseüçüncülüğü elde etti.
Rallinin ardından Solowow Avrupa, Yağız Avcı ise ulusal şampiyonada liderliğe yükseldi. 15 otomobilin finişe ulaştığı organizasyonun uzunluğu 706 kilometre idi.
2010 Boğaziçi Rallisi
Türkiye’nin en eski uluslararası rallisi olan yarışma, İstanbul ve Kocaeli sınırlarındaki etaplarda, Avrupa Ralli Şampiyonası, Türkiye Ralli Şampiyonası ve Türkiye Historic Rally Şampiyonası’na puan verecek şekilde koşuldu.
Rallinin resmi startı, binlerce seyircinin katılımı ile beraber Bağdat Caddesi’nde verildi. Yarışmanın yıldızı, bu ralliyi iki sene önce de kazanan Luca Rosetti idi. Abarth Grande Punto S2000 kullanan İtalyan sürücü, ikinci özel etaptan sonra ele geçirdiği liderliği, bir daha bırakmadı. Rosetti, 16 özel etabın 10’unda en iyi zamanı yaparak, Yağız Avcı’nın bir dakika önünde, ralliyi kazandı.
Ford takımı adına Fiesta S2000 ile yarışan son Türkiye Ralli Şampiyonu Yağız Avcı, tüm yarış boyunca Rosetti’yi kovaladı ve 2009’da da olduğu gibi, ralliyi yine ikinci sırada noktaladı. Daha önce dört kez Türkiye Ralli Şampiyonu olan Serkan Yazıcı, podyuma çıkan son isim oldu. Start alan 32 otomobilden 16’sının finiş gördüğü rallide, toplam 770 kilometrelik bir yol kat edildi.
2011 Boğaziçi Rallisi
40. yılını kutlayan Boğaziçi Rallisi kayıt listesinde 12’si yabancı olmak üzere toplam 56 ekip yer aldı. Avrupa Ralli Şampiyonası’na kayıtlı dokuz sürücünün start aldığı organizasyonda, izleyiciler toplam dokuz adet S2000 otomobili izleme şansını yakaladılar.
Ralli boyunca Luca Betti, Maciej Oleksowicz, Renato Travaglia ve son iki yılın Türkiye Ralli Şampiyonu Yağız Avcı arasında büyük bir çekişme yaşandı. İlk ayağı lider olarak kapatan eski Avrupa şampiyonu Renato Travaglia, ikinci ayağın başında bir kayaya çarparak yarışa veda etti. Bu kazanın ardından, yarışın başından bu yana Travaglia’ya büyük baskı uygulayan Yağız Avcı, liderliğe yükseldi ve bir daha arkasına bakmadı.
Rallinin sonunda, Ford Motor Sport Türkiye ekibi Yağız Avcı – Bahadız Gücenmez, 1999’daki Volkan Işık’ın zaferinden sonra Türkiye’de düzenlenen ERC organizasyonunu kazanan ilk Türk ekip olarak büyük bir başarıya imza attı. İtalyan ikili Luca Betti-Maurizio Barone ralliyi, Yağız Avcı – Bahadır Gücenmez’in 25.7 saniye gerisinde ikinci sırada noktalarken, Polonyalı Castrol TRW Motoingrator takımı adına yarışan Maciej Oleksowicz-Andrej Obrebowski üçüncü olarak podyuma çıktı.
Toplam uzunluğu 658 kilometre olan ralliyi, 25 ekip bitirmeyi başardı.
2012 Boğaziçi Rallisi
6 ülkeden 56 ekibin start aldığı ve toplam 14 özel etaptan oluşan 774 km. uzunluğundaki 41.Boğaziçi Rallisi, son gün 6 özel etabın geçilmesiyle son buldu. Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu tarafından organize edilen yarışın ilk iki gününde sıcak hava ile boğuşan ekipler, son gün yağmur sürprizi ile zor anlar yaşadılar.
2010 Intercontinental Rally Challenge ve 2011 Dünya S-WRC Şampiyonu Skoda Motorsport takımından Juho Hanninen-Mikko Markula ilk gün ele geçirdikleri liderliği yarış sonuna kadar korumayı başardı. Fin ekibin 1 dakika 28 saniye ardından geçen yılın birincisi ve son 3 yılın Türkiye Ralli Şampiyonu Castrol Ford Team Türkiye’den Yağız Avcı-Bahadır Gücenmez ekibi ikinciliği elde etti. Yarışın genel klasman üçüncülüğünü Pegasus Racing adına Türk lisansı ile yarışan İtalyan ekip Luca Rossetti-Matteo Chiarcossi elde ederken, Bonus Parkur Racing’den Ercan Kazaz-Emire Cantürk dördüncü ve Syntos Cersanit Rally Team’den Polonyalı ekip Michal Solowow-Maciek Baran beşinci olarak finiş podyumuna ulaştılar.
Ulusal klasmanda mücadele eden Castrol Ford Team Türkiye’den Murat Bostancı-Onur Vatansever, kurallar gereği yarışın resmi klasmanında yer almadılar. Ancak 2 özel etapta en iyi zamanın sahibi olan Bostancı-Vatansever ekibi, birleştirilmiş klasman dördüncülüğü ve Genç Pilotlar Birinciliği puanlarını Türkiye Ralli Şampiyonası’na taşıdılar.
2013 Boğaziçi Rallisi
Türkiye’nin en eski ve en köklü motor sporları organizasyonlarından Uluslararası Boğaziçi Rallisi, 27-29 Eylül tarihlerinde Pendik’te gerçekleştirildi. Başta Pendik Belediyesi olmak üzere Spor Toto, Serenas Group, The Green Park Hotel Pendik, Toshiba ve Power Group destekleri ile gerçekleştirilen organizasyonda 51 ekip start aldı.
Castrol Ford Team Türkiye adına Ford Fiesta S2000 ile mücadele eden Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz ekibinin zaferi ile sonuçlanan zorlu rallide, Bonus Unifree Parkur Racing adına Mitsubishi Lancer Evo IX ile Uğur Soylu-Emir Şahin ikinciliği elde etti. Soylu-Şahin ekibi, aynı zamanda Sınıf 3 birinciliğinin de sahibi olurken, podyumun üçüncü basamağında Pegasus Racing takımından Fiat Punto S2000 ile Fatih Kara-Güray Karacar yer aldı.
2014 AVIS Boğaziçi Rallisi
AVIS ana sponsorluğunda, Pendik Belediyesi, Radisson Blu Hotel&Spa İstanbul Tuzla, Störer Kentvizyon, AutoClub, Xerox, Power FM, Rota ve Spor Toto katkıları ile düzenlenen AVIS Boğaziçi Rallisi, başarılı bir organizasyonla geride kaldı. 12’si historic ve 6’sı da mahalli olmak üzere toplam 47 ekip start aldı.
2 gün süren 620 kilometre uzunluğundaki rallide; Castrol Ford Team Türkiye’den Murat Bostancı, 1996’da babası Serdar Bostancı’nın kazandığı rallinin şeref listesine 18 yıl sonra kendi adını yazdırmayı başardı. Ukrayna’dan yarışa katılan 2013 Avrupa Ralli Kupası galibi Oleksandr Saliuk-Evgeny Chervonenko’nun Ford Fiesta R5 ile ikinci sırada tamamladığı zorlu rallide üçüncülüğü, Castrol Ford Team Türkiye´den geçen yılın birincisi Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz kazandı.
Rallinin start finiş seramonileri, servis alanından pilot yorumları ve 4 özel etabı iki gün süresince Live Stream üzerinden canlı olarak otomobil severlerle buluştu. Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen bu yayın 2 günde 7741 farklı kişi tarafından 18407 kez, ortalama 5 dakika 47 saniye izlendi.
2015 Boğaziçi Rallisi
Avrupa Ralli Kupası, Türkiye Ralli Şampiyonası, Türkiye Historic Rally Şampiyonası ve TOSFED Ralli Kupası’na puan veren 44. Uluslararası Boğaziçi Rallisi, 24-26 Temmuz tarihlerinde bu yıl 44. kez İstanbul’da gerçekleştirildi.
Bu 4 ayrı kategoride toplam 54 otomobil ve Türkiye haricinde Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Almanya, İrlanda, Macaristan, Finlandiya, Bulgaristan’dan 108 sporcunun katıldığı ralli, 24 Temmuz Cuma akşamı saat 20:30’da Pendik Atatürk Meydanı’ndan verilen seramonik start ile başladı. İstanbul Anadolu yakasında yer alan 12 özel etaptan oluşan toplam 600 kilometre uzunluğundaki iki gün süren rallide, sıcak hava hem görevlileri, hem de sporcuları bir hayli zorladı.
Castrol Ford Team Türkiye takımından Ford Fiesta S2000 ile Murat Bostancı-Onur Vatansever ekibinin birinciliği ile sona eren rallide ikinciliği aynı takımdan Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz ve üçüncülüğü de X Dubai World Rally Team adına yarışan Ford Fiesta R5 ile Rashid Al Ketbi-Karina Hepperie kazandı. Bostancı-Vatansever ekibi bu zafer ile Avrupa Ralli Kupası ve Türkiye Ralli Şampiyonası’nda liderlik koltuğunda büyük bir avantaj elde etmiş oldu.
Zorlu rallinin Sınıf N birinciliğini Tok Sport WRT adına Mitsubishi Lancer EVO IX ile yarışan Menderes Okur-Bora Arabacı kazanırken, Sınıf RC4 ve İki Çeker ve Genç Pilotlar birinciliği Castrol Ford Team Türkiye adına Ford Fiesta R2 ile yarışan Ümitcan Özdemir-Afşin Baydar ekibinin oldu. Ferdi olarak yarışan klasmandaki en iyi ekibe verilen AutoClub Özel Ödülü’nü Hakkı Ağaoğlu-Nehir Yılmaz’ın olurken, ferdi olarak Ford Fiesta ST ile yarışan Kerim Tar-Sevilay Genç RC3 sınıfında birinciliği elde etti. Neo Motorspor takımıdan Mitsubishi Lancer EVO IX ile yarışan Simin Bıçakcıoğlu da yarışın ‘en iyi kadın pilot’ ödülünü elde etti.